Δεν πάει άλλο!

Είμαι ένας απο τους ταλαίπωρους οδηγούς της Θεσσαλονίκης που καθημερινά αγανακτούν μέσα στο χάος της κίνησης.Παρόλα αυτά όμως αντιμετωπίζω και ένα άλλο πρόβλημα που μου έχει σπάσει τα νεύρα.

Το προβλημά μου είναι τα πουλιά!Ναι καλά ακούσατε.Τα πουλιά που βρίσκονται στα δέντρα της πόλης.Κάθε φορά που παρκάρω(όταν και άν βρω θέση) τα πουλιά στη κυριολεξία, »βομβαρδίζουν» τα αυτοκίνητο μου!(Δεν χρειάζεται να πώ με τι το βομβαρδίζουν νομίζω)

Το γεγονός όμως που με εξοργίζει είναι οτι απ΄ολα τα αυτοκίνητα που υπάρχουν εκεί γύρω, τα χαζοπούλια το δικό μου το σημαδεύουν πιο πολύ!Είναι παράξενο αλλά είναι η αλήθεια.Αν παρκάρω κάτω απο δέντρο, την άλλη μέρα το αυτοκλινητο έχει αλλάξει χρώμα.Αυτό γίνεται συνέχεια.

Χθές συγκεκριμένα, έβρεξε και κατέβηκα να το καθαρίσω όσο μπορούσα μια και που οι »βόμβες» είχαν μαλακώσει λόγω της βροχής.Καθάρισα λοιπόν τα »χοντρά» και έφυγα.Ελα όμως που πρίν απο λίγο που κατέβηκα να πάρω εφημερίδα τα κωλοπούλια είχαν κάνει τη δουλειά τους πάλι αλλά αυτήν την φορά πιο έντονα!

Εχω αγανακτήσει με αυτή την κατάσταση.Οπως καταλαβαίνετε, έχω να πάω το αυτοκίνητο μου στο πλυντήριο κάτι μήνες αφού και να το πάω θα είναι σαν να πετάω άσκοπα τα λεφτά μου.Κατέληξα στο συμπέρασμα οτι αυτό το πράγμα συμβαίνει συνέχεια σε εμένα, λόγω του χρώματος του αυτοκινήτου μου(άσπρο) καθώς σε κανένα άλλο αυτοκίνητο, διαφορετικού χρώματος, δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο.

~ από Αποστόλης στο Σεπτεμβρίου 21, 2007.

Ένα Σχόλιο to “Δεν πάει άλλο!”

  1. Μαρτίου με Δελφών μένεις μήπως?!
    Πάντως μην το γελάς είναι μεγάλο αυτό το πρόβλημα αυτές τις μέρες!

Σχολιάστε

 
