Ο υπολογιστής μου ψήνεται…

και κάνει πολύ θόρυβο.Αν τον αφήσω ανοιχτό κάποιες ώρες, αρχίζει και κάνει τόσο πολύ θόρυβο που δεν μπορώ να διαβάσω αν είμαι στο ίδιο δωμάτιο.Η αλήθεια είναι πώς τον αφήνω για εβδομάδες ανοικτό και δεν τον καθαρίζω συχνά.Προχθές που τον καθάρισα, έβγαλα κανα κιλό σκόνη και χνούδια.

Οποιος ξέρει ας μου πεί τι να κάνω (κατι οικονομικό έτσι;)

Υ.Γ Δεν έχω αλλάξει τροφοδοτικό και έχω τον υπολογιστή 4 χρόνια

Η καλύτερη λύση:

~ από Αποστόλης στο Δεκέμβριος 12, 2007.

8 Σχόλια to “Ο υπολογιστής μου ψήνεται…”

  1. παρε μια ηλεκτρική σκούπα και ξανακαθάρισε την σκόνη στον ανεμιστηρα του τροφοδοτικου. Αν παλι δεν γίνεται τιποτε άλλαξε τροφοδοτικό

  2. Το έκανα αλλά πάλι κάνει θόρυβο

  3. Το ιδιο προβλημα εχουμε μαλλον…

  4. Αλλάξτε και οι δύο τροφοδοτικό!
    Δεν έχει άλλη λύση. Μπορείτε να πάρετε ενα πολύ καλό γύρω στ 100-80€

  5. Φυλακή θα μπώ αν δώσω 80-100 ευρώ

  6. που ειναι ο ανεμιστηρας του τροφοδοτικου? οεο? να καθαρισω και εγω…

  7. Μπορεί να φταίει το ανεμιστηράκι στο τροφοδοτικό.Δες το

  8. Φίλε και εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω!! Όταν ανοίγω τον υπολογιστή κάνει ο σκληρός δίσκος έναν τεράστιο θορυβο! Θα δοκιμάσω να τον καθαρίσω και θα δω τι θα κάνω…

Σχολιάστε

 
