Μετρ(ώ)ο

…τις ώρες που είμαι στο αυτοκίνητο λόγω μποτιλιαρίσματος

Η κατάσταση στο κέντρο της Θεσσαλονίκης έχει φτάσει στο απροχώρητο.Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που έχουν γίνει λόγω των εργασιών κατασκευής του μετρό, δημιουργούν κυκλοφοριακό κομφούζιο καθημερινά στους δρόμους της ταλαίπωρης αυτής πόλης(Κάντε κλίκ ΕΔΩ).Τα έργα δεν μπορώ να κρίνω αν προχωρούν με γοργούς ρυθμούς ή όχι αλλά ξέρω οτι ο μετροπόντικας δεν έχει αρχίζει να σκάβει ακόμα.Το γεγονός οτι έκανα 20 λεπτά(!!!) για να πάω απο το Βαρβάρη στον Σταθμό με κάνει να αγανακτώ(Οποιος ξέρει απο Θεσσαλονίκη καταλαβαίνει για τι ταλαπωρία μιλάμε, αφού με κανονικές συνθήκες η απόσταση αυτή καλύπτεται μέσα σε 3 λεπτά με το λεωφορείο ή με το αυτοκίνητο και μέσα σε 7 λεπτά με τα πόδια).Οι υπεύθυνοι του έργου πρόσφατα μονοδρόμησαν τις οδούς Δωδεκανήσου και 26ης Οκτωβρίου και άφησαν 2 λωρίδες ανα κατέυθυνση σε διάφορα σημεία της οδού Εγνατίας(π.χ Αγίας Σοφίας, Πλατεία Δημοκρατίας και Εγνατία με Βενιζέλου).Φυσικά αυτές οι δύο λωρίδες γίνονται μια αφού σε αυτές που βρίσκονται απο την μεριά των πεζοδρομίων, κινούνται τα αστικά και σταματούν οι καταστηματάρχες οι οποίοι προσπαθούν να κάνουν και αυτοί την δουλειά τους.Ορισμένοι απο αυτούς έκλεισαν τα κατασήματα τους αφού λόγω των εργασιών, τα πεζοδρόμια που βρίσκονται μπροστά απο τα μαγαζιά τους, έιναι απροσπέλαστα για τους πεζούς(Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα καταστήματα που βρίσκονται επι της οδού Εγνατία, στο ύψος της πλατείας Αριστοτέλους).Πολλοί θεωρούν πως θα έπρεπε να υπάρχουν περισσότεροι τροχονόμοι που να διευκολύνουν την κίνηση, ιδιαίτερα τις πρωϊνές ώρες που η κίνηση είναι αυξημένη.Εγώ δεν θεωρώ πως οι τροχονόμοι θα έλυναν το πρόβλημα.Κατ΄εμέ θα έπρεπε να υπάρχει μια καλή μελέτη για τα προσωρινά μέτρα που θα ίσχυαν για το διάστημα των εργασιών.Δεν γίνεται ρε αδερφέ να μονοδρομείς την οδό μπροστά απο τα Δικαστήρια, η οποία και με κανονικές συνθήκες είναι απροσπέλαστη λόγω των σταματημένων αυτοκινήτων γύρω απο το Δικαστικό Μέγαρο, να δημιουργείς ένα δρόμο με 4 λωρίδες και να διοχετεύεις την κίνηση σε δύο ρεύματα με 2 λωρίδες ανα κατεύθυνση!Να χρησιμοποιείς τον περιφερειακό;Αυτός ο δρόμος έχει σχεδιαστεί πριν απο πολλά χρόνια και δεν είναι κατασκευασμένος να »σηκώνει» μεγάλο φόρτο αυτοκινήτων και αν τυχόν γίνει έστω και κάποιο μικροατύχημα (σχεδόν κάθε εβδομάδα γίνεται ένα…) τότε μετατρέπεται σε ένα ατελείωτο πάρκινγκ.Φυσικά φταίμε και όλοι εμείς που δεν χρησιμοποιούμε την αστική συγκοινωνία αλλά παίρνουμε το αυτοκίνητο για να πάμε ακόμα και κάπου κοντά.Τα αστικά λεωφορεία έχουν και αυτά τα προβλήματα τους βέβαια, αλλά η κατάσταση έχει βελτιωθεί τον τελευταίο χρόνο.

Μέχρι να τελειώσουν τα έργα υπομονή.Τα χειρότερα έχονται…

Υ.Γ1 Ας εφαμοστεί επιτέλους το μέτρο του εφοδιασμού των καταστημάτων το βράδυ.Δεν είναι δυνατόν να μπλοκάρουν ένα σωρό δρόμοι στο κέντρο επειδή κάποιος ξεφορτώνει ή επειδή ένα φορτηγό δεν χωράει να περάσει απο ένα δρόμο όπου υπάρχουν διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα.

Υ.Γ2 Ο σούπερ-Παναγιώτης, ο υπερ-νομάρχης, ο ρομπέν των Μακεδόνων αντί να κοιτάξει να δώσει καμία λύση στα προβλήματα που αμτιμετωπίζει ο κόσμος, ντύνεται Αϊ Βασίλης και κατεβαίνει με ελικόπτερο για να μοιράσει δώρα σε παιδάκια.Η πράξη ήταν πολύ καλή αλλά ο τρόπος με τον οποίο χειρίστηκε το θέμα για να σχολιαστεί απο κουτσομπολίστικες εκπομπές, με κάνει να ντρέπομαι και να αναρωτιέμαι ποιός τον ψηφίζει και πρέπει να τον τρώμε στην μάπα!

Τρέμε λαέ…

.

.

.

.

.


.

.

.

.

Κάποτε θα ξυπνήσουν όμως….

 

~ από Αποστόλης στο 18 Δεκεμβρίου, 2007.

5 Σχόλια to “Μετρ(ώ)ο”

  1. Αμ το άλλο που ντύθηκε Σάντα Κλάους?? Ερυθρόλευκε άγιε?? Το παίζει και Παόκι… 🙂 Πάντως με το μετρό αδερφέ, ευτυχώς δεν κατεβαίνω πια κέντρο.. Ευτυχώς…

  2. Υπομονή, και μόλις τελειώσει το μετρό όλο και κάτι άλλο θα σκεφτούν για να μας κάνουν τη ζωή δύσκολη.

  3. Δεν είναι ΠΑΟΚΙ.Αρειανός είναι.Απλά όπου δει κάμερα τρέχει να κάνει δήλωση.Δεν πάς κέντρο καθόλου;Εγώ μένω κέντρο ρε γαμώτο…

  4. http://thessaloniki-traffic.blogspot.com
    Τα πάντα για το κυκλοφοριακό χάλι της Θεσσαλονίκης
    Ta xalia mas

  5. Ta xalia mas

Αφήστε απάντηση στον/στην Ανώνυμος Ακύρωση απάντησης