Γαμώ την εξεταστική

Ακόμα δεν έχουν έρθει τα δύσκολα και δεν την παλεύω άλλο…

 

 

~ από Αποστόλης στο Ιανουαρίου 26, 2008.

7 Σχόλια to “Γαμώ την εξεταστική”

  1. Και εμένα μου πρίζει αλλα σκέψου, τόσους μήνες τα ξύνουμε, ας φάμε και λίγο ζόρι 😛

  2. Έλα μωρέ…στρώσου λίγο για να περάσει γρήγορα!!!

  3. Καλό διάβασμα και καλή επιτυχία! Θα περάσει και αυτή 😉

  4. @d1af : Εγώ είμαι υπόδειγμα φοιτητή.Δεν τα ξύνω ΠΟΤΕ…(λεεεεεεεμε τώρα)

    @Manos S. : Πώς να στρωθώ;Δεν ξέρω απο που να αρχίσω

    @laxanaki : Ευχαριστώ πολύ.Προχθές έγραψα 1 μάθημα και το πέρασα σίγουρα.Η επιτυχία είναι δεδομένη(εδώ μπαίνει η μούτζα)

  5. υπομονή……

  6. Φανταστική φωτογραφία, πάντως.

  7. Τελείωσες???? ΕΓΩ ΧΤΕΣ! ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ! Μάκια!

Σχολιάστε

 
