Αναζητήσεις…

Μερικοί επισκέπτες του blog μου έκαναν αυτές τις 2 αναζητήσεις στο google και οδηγήθηκαν σε εμένα.

Και οι δύο εκφράζουν πολλά άτομα και ειδικά το τελευταίο διάστημα.Και οι δύο αφορούν υποστηρικτές κοινωνικών ομάδων.Και οι δύο αναζητήσεις έγιναν απο αντίπαλους υποστηρικτές ή και οπαδούς.Η πρώτη απευθύνεται σε περισσότερο κόσμο απο οτι η δεύτερη.

Τις ποστάρω γιατί έχουν ενδιαφέρον.

 γαμω την ΝΔ

 γαμω τον αρη

Υ.Γ 1 Οι επισκέπτες λόγω της πρώτης αναζήτησης θα αυξάνονται με τον καιρό

Υ.Γ2 Η δεύτερη αναζήτηση δικαιολογείται απόλυτα λόγω του αυριανού ντέρμπι

Υ.Γ 3 Τα συμπεράσματα μου απο τις 2 αυτές αναζητήσεις είναι οτι μας αρέσει να γαμάμε…

Υ.Γ 4 (Και σημαντικότερο) Δεν αναφέρω πουθενά στο blog μου τις λέξεις Ν.Δ και αρης.

~ από Αποστόλης στο Φεβρουαρίου 9, 2008.

3 Σχόλια to “Αναζητήσεις…”

  1. μην κολλάς σε λεπτομέρειες

    υγ γιατί εγώ έχω τις λέξεις » γυαλίζω πόμολο» ή «φωτό κάτω από φούστες»????

  2. @tsaperdona: Πλάκα κάνεις!Χαχαχαχα!Αβυσσος η ψυχή του μπλόγκερ…

  3. Αυτό το κουλό να έρχονται στα blog μας άτομα, πληκτρολογώντας λέξεις που ούτε καν αναφέρουμε και παρ όλα αυτά μας εκφράζουν, θα μου το εξηγήσει κανείς??
    Aκου τώρα άσχετο… εδώ και μέρες σχεδίαζα να παώ στην Παύλιανη…. Δεν έχω αναφέρει τιποτα στο blog μου και κάποιος με επισκέφτηκε πληκρολογώντας στη μηχανή αναζήτησης «Παυλιανη»!! Μέγας είσαι Κύριε…

Σχολιάστε

 
