ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ…

που σε κατάντησαν…

«Δεν θέλουμε τη λύση για τη λύση, για να σώσουμε απλώς τα προσχήματα. Το παλαιότερο μέλος της ΕΕ και του ΝΑΤΟ στην περιοχή, η πιο δυναμική οικονομία και ο πιο αξιόπιστος πόλος σταθερότητας και ανάπτυξης, δεν έχει τέτοια άγχη και σύνδρομα» υπογράμμισε η Ντόρα Μπακογιάννη.

Βρείτε μου ΕΝΑΝ Ελληνα που να την πιστεύει!

~ από Αποστόλης στο Φεβρουαρίου 21, 2008.

9 Σχόλια to “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ…”

  1. Εγω πάντως όχι.
    Ούτε και ο Νίμιτς φαντάζομαι.
    Ούτε καν η ίδια.

  2. Ουτε και εγω…Δεν μπορεις να εμπιστευτεις καποιον ο οποιος στο παρελθον ειχε ξεπουλησει την πατριδα του…
    Παντα θα ειναι ετοιμος να το ξανακανει με την πρωτη ευκαιρια…

  3. ούτε εγώ … κάθε χρονιά που πέρασε από το 1991 χάναμε και αρκετους υποστηρικτες στο εξωτερικό. Πλέον μειναμε μόνοι και γραφικοί…

  4. @tzonakos, @πρεζα tv , @Stathis : Ετσι είναι.Εχουμε στήσει κώλο στους πάντες.Αυτοί που μας κυβερνούν είναι λίγοι…Πρέπει να πάρουν τον πούλο και γρήγορα μάλιστα αλλά οι μισοί συμπολίτες μας κοιμούνται ή δεν νοιάζονται…Είναι δυνατόν να κυβερνούν την χώρα 3 οικογένειες και να κάνουν ακριβώς τα ίδια;

  5. Ποιός την πιστεύει; Μα ο Κ.Μητσοτάκης φυσικά. (αν τον συμπεριλάβουμε στους Έλληνες).

  6. Ούτε και εγώ την πιστεύω. Δεν υπάρχει Έλληνας που να μπορεί να τους πιστέψει.

  7. Θα μου επιτρέψεις να επαναλάβω τα λόγια σου…τα έιπες ΟΛΑ σε 5 γραμμες!!! Εχουμε στήσει κώλο στους πάντες.Αυτοί που μας κυβερνούν είναι λίγοι…Πρέπει να πάρουν τον πούλο και γρήγορα μάλιστα αλλά οι μισοί συμπολίτες μας κοιμούνται ή δεν νοιάζονται…Είναι δυνατόν να κυβερνούν την χώρα 3 οικογένειες και να κάνουν ακριβώς τα ίδια; ΝΑ ΔΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ!!

  8. Εγω πιστευω οτι δεν υπαρχει Ελληνας πολιτικος που να θελει να μεινει στην ιστορια ως προδοτης και πουλημενος
    και εχω εμπιστοσυνη στον Καραμανλη και στην Ντορα
    (δεν θα ειχα την ιδια εμπιστοσυνη σ΄αυτους που πουλησαν
    τα Ιμια και ειπαν και ευχαριστω στους Αμερικανους)

  9. Και ποιοί γράφουν την ιστορία πιστεύεις Νίκο…??????

Σχολιάστε

 
