Fuck…

Με 60 ευρώ την εβδομάδα για βενζίνη πώς με βλέπεις;Την γλιτώνω την φυλακή;Και μιλάμε για 150χλμ το πολύ έτσι;

Και για όλα αυτά οφείλονται οι ΄Αραβες και η κίνηση μέσα στην πόλη, η οποία πλέον δεν υποφέρεται…Ξεκίνα- σταμάτα συνεχώς, που εκτός απο την βενζίνη που καίμε καταστρέφουμε και δίσκο-πλατώ…Αλλα 300-500 ευρώπουλα αν χαλάσουν αυτά…Εχεις και τους βενζινάδες και απο πάνω…

Την επόμενη μέρα που έλειξε η απεργία των βυτιοφόρων, χρειαζόμουν το αυτοκίνητο για μια δουλειά εκτός πόλης και δεν είχα σταγόνα βενζίνη.Πάω λοιπόν σε ένα βενζινάδικο γεμάτος αγωνία, καθώς είχα ήδη αργήσει αλλά και για το αν θα έχει το υπερπολύτιμο αυτό υγρό (my preeeeciousssss…-που θα έλεγε και το γκόλουμ) και αφού βλέπω οτι δεν έχει την πασιγνωστη πλέον ταμπέλα «ΒΕΝΖΙΝΗ ΤΕΛΟΣ» κρεμασμένη, σκάω ένα χαμόγελο και κατεβαίνω απο το αυτοκίνητο, του οποίου η συντήρηση κοστίζει όσο κοστίζει η συντήρηση ενός λιαρ-τζετ πλέον και λέω στον υπεύθυνο να μου βάλει για 25 ευρώ(που να βρείς παραπάνω).Και ο μπαγάσας, αφού έχει βάλει το στόμιο στην υποδοχή του ρεζερβουάρ, μου λέει οτι δεν έχει απλή αμόλυβδη και οτι έχει μόνο αυτή με τα 100 οκτάνια!!!Αμέσως το χαμόγελο που είχα εξαφανίζεται και γυρνάω να δω την τιμή της εν λόγου βενζίνη-χαβιαρίου. «1,678 euro / lt» και μένω μαλάκας.Σκέφτομαι να σηκωθώ και να φύγω αλλά εκτός του οτι έχω αργήσει δεν έχω και πολύ βενζίνη (είμαι με το λαμπάκι αναμμένο).Τελός πάντων, προσπαθώντας να κρατηθώ, του λέω οτι αν και με κορόϊδεψε αφού δεν είχε ενημερώσει για το οτι δεν είχε απλή αμόλυβδη, να μου βάλει το ποσό που του είχα πει απο αυτήν με τα 100 οκτάνια.

Ενώ προσπαθούσα να κάνω τους υπολογισμούς μου για το πόσα λίτρα θα βάλω και για το πόσα χλμ θα κάνω μέχρι να χρειαστεί να ξαναπληρώσω χρυσό αυτό το αντιπαθητικό υγρό, έρχεται ο τυπάς με ύφος υπαλλήλου που ενδιαφέρεται για τον πελάτη και με ρωτάει:

«Μήπως έχετε καρτούλα;Αν έχετε πάντε μέσα στο παιδί για να σας βάλει τους πόντους που δικαιούστε»

Πρώτη σκέψη για απάντηση

«Ναι έχω καρτούλα αλλά θα την βάλω στον κώλο σου παλιομαλάκα κλέφτη που εκμεταλλεύεσαι τις ανάγκες του κοσμάκη.Παλιολαμόγιο…Τί να τους κάνω του πόντους ρε στόκο;Να μαζέψω 100 πόντους που αντιστοιχούν σε 100 ευρώ και να πάρω σαν δώρο ένα καπελάκι;»

Τελική απάντηση

«Ναι έχω»

Υπάρχει και συνέχεια όμως.Αφού πήρα τους πόντους που μου αντιστοιχούσαν και πήγαινα να πληρώσω για να φύγω, ο τυπάς με ύφος θαυμασμού αυτήν την φορά μου λέει:

«Πω πω!Πολύ ωραίο αυτοκίνητο.Οδήγησα και εγώ ένα τέτοιο προχθές και πσσσσσσ.Φυσάει.Πόσα κυβικά είναι;Το έχεις καιρό;Πρέπει να  είναι άνετο στα ταξίδια ε;»

Πρώτη σκέψη για απάντηση:

» Να μην σε νοιάζει πόσα κυβικά είναι ρε παλιοτρόμπα.Αφού το γράφει πίσω ρε γελοίε.Δεν βλέπεις;Και ναι το αμαξάκι όντως φυσάει και είναι άνετο στα ταξίδια αλλά έτσι που μας κλέβετε έσύ και κάποιοι άλλοι συναδελφοί σου, θα σταματήσουμε να πηγαίνουμε ταξίδια οδικώς αλλά θα πηγαίνουμε με  το κωλοαεροπλάνο, αφού είναι πιο φθηνά πλέον!!!Αλλά είσαι τυχερός που είσαι βενζινάς στην Ελλάδα που ο καθένας κάνει ό,τι θέλει…»

Τελική απάντηση

«16άρι είναι.Στα ταξίδια καλούτσικο είναι.Δε βαριέσαι…»

Και έφυγα διαπιστώνοντας πως ο δείκτης της βενζίνης δεν έφτασε ούτε μέχρι την μέση…

~ από Αποστόλης στο Μαΐου 26, 2008.

Ένα Σχόλιο to “Fuck…”

  1. Πάρε μηχανή να σωθείς… 😉

Σχολιάστε

 
